25 perkaraS tentang diri aku. Banyaknye... Kenapa la tak cukupkan 30 je. Dush! Hm... Bukan la aku beriya sangat nak cerita tentang peribadi. Tapi disebabkan budak Ucu tu yang suruh, aku cerita la sikitsikit... Tapi disebabkan hal-hal yang selalu terjadi (malas), aku buat 5 je la ye. Haha...
1- Dahulunya aku adalah seorang yang SANGAT pemarah. Sikit-sikit, nak marah. Orang salah sikit, nak marah. Hehe... Tapi alhamdulillah, lepas masuk UIA, dapat pulak masuk usrah. Dari situ la aku belajar sifat SABAR. So sekarang, dah tak macam dulu... People change kan...

Camni la muka kalau aku menangis. Comel kan? Hehe..3- Sejenis spesis yang direct to the point. Tak pandai nak berkias-kias. Apatah lagi berpuitis syahdu. Huh! Memang fail lah! Kalau nak cakap dengan aku, PLEASE lah direct. Nanti aku tak faham, susah pulak korang nanti. Kalau nak tegur orang pun, jenis yang direct. Memang sejak azali lagi aku tak pandai nak berkias-kias. Tapi mungkin dengan cara aku ni, ada la sapa-sapa yang tak berkenan. Aku mintak mahap la ye. Tapi sapa-sapa yang dah kenal aku dengan rapat, takde hal la kan.. Dah masak dah. Haha..

4- Apa lagi nak cerita ni? Penat dah aku. Hm... ha. Aku adalah seorang pemandu tegar. Maksudnya, hampir setiap hari aku drive kereta antik aku tu. Kalau dalam kereta, suka menyanyi sampai sakit tekak. Hehe.. Dan jugak agak brutal. Beware, ok!
Camni la lebih kurang kereta aku.
Sebagai tanda ingatan tulus ikhlas, aku nak tag kawan-kawan lain. Disebabkan aku telah ingkar membuat 25 perkara, dan dengan sukasukinya aku mereduce jumlah perkara itu menjadi 5, so aku nak tag 5 orang je. Dan tajuk pun kene tukar jugak la. "5 perkara tentang diri aku" heheh... Ok, bersediakah kalian?
1- Roomate kesayangan masa kat Matric. Amy Natasha Adam. Hehe...
2- Kawan sekolah dahulu, kini dan selamanya. Ismail Munir.
3- Roomate yang dah lama tak jumpe. huhh... Kak Ain yang comel~
4- Rehan, kau tak terkecuali. Silakan~
5- Last but not least, Mr President Husaini. Hm, agak-agak apa yang nak die cerita ye? wait & see. Haha...











