Friday, May 8, 2009

Sorry.. My blog is under construction!!

Friday, May 1, 2009

K.A.H.W.I.N

waa.. meriah betul kenduri kawen sepupu aku hari tu. hm.. macam best je kawen. haha.. takpe2, sabar. habiskan belaja dulu.

sementara tu, nak jugak kongsi gambar2 time majlis tu.

maklumla, aku kan sememangnye camerawoman yang tak bersijil...

terimalah hasil kerja tangan aku.. lets check it out!!











*captured by ME using BenQ 8.1pxl
Read On 0 comments

K.A.H.W.I.N

1:03 PM
waa.. meriah betul kenduri kawen sepupu aku hari tu. hm.. macam best je kawen. haha.. takpe2, sabar. habiskan belaja dulu.

sementara tu, nak jugak kongsi gambar2 time majlis tu.

maklumla, aku kan sememangnye camerawoman yang tak bersijil...

terimalah hasil kerja tangan aku.. lets check it out!!











*captured by ME using BenQ 8.1pxl
Read On 0 comments
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Friday, May 8, 2009

Sorry.. My blog is under construction!!

Friday, May 1, 2009

K.A.H.W.I.N

waa.. meriah betul kenduri kawen sepupu aku hari tu. hm.. macam best je kawen. haha.. takpe2, sabar. habiskan belaja dulu.

sementara tu, nak jugak kongsi gambar2 time majlis tu.

maklumla, aku kan sememangnye camerawoman yang tak bersijil...

terimalah hasil kerja tangan aku.. lets check it out!!











*captured by ME using BenQ 8.1pxl