Thursday, July 16, 2009

.: PROMOSI KUIH RAYA :.

'Special Oat Choclate'
kuantiti 1 balang : 50 biji
harga : RM20



'Special Crunch Almond London'
kuantiti 1 balang : 50 biji
harga : RM20


Untuk tempahan, sila hubungi saya: 0132451653

ATAU


Datang terus ke bilik saya: sumayyah E 2.4



*deposit : RM 5
*Penghantaran percuma 2 minggu sebelum raya


Friday, July 3, 2009

..:: P.R.O.M.O.T.I.O.N ::..




Tiket

Nusantara Cultural Night AIKOL FESTIVAL
menampilkan :

Teater Musical Di Pintu Taubat
Opick dan Nazrey (Raihan)

Tarikh : 6.oGOS.2009( Khamis)
Tempat : CAC, UIAM
Masa : 8.00-11.00 pm

Harga tiket :
Pelajar dan Staff UIAM : RM8
Luar UIAM : RM13

Tempahan tiket boleh didapati melalui:

Raihana : 0199012323
'Izzah : 0133198346
Fahmi :0133005862
Faiz : 0133531548

* kami mengalu-alukan sahabat-sahabat yang berminat untuk menjadi agen jualan tiket di beberapa IPTA. Boleh terus menghubungi saya di talian : 0132451653

M.A.K.A.N

Wah.. sebut pasal makan, mesti ramai yang suka makan.

Istilah mana satu yang betul? “makan untuk hidup” atau “hidup untuk makan” ataupun “makanlah selagi kita hidup”??

Heh.. tah la, terpulang la kat korang nak istilah yang mana. Yang penting, makan biar berpada, beradab, dan jgn gelojoh.

*****************************

Jom kita survey makanan yang ada kat dalam Negara dalam dunia ni..


USA


Ucuadore


Turkey


Poland


Mexico


Japan


Italy


India


Gulf


Guatimala


Australia


Great Britain


France


Egypt


China

********************

Banyak betul makanan kan? Tapi sedar tak kita bahawa ramai lagi yang kekurangan makanan.

Bersusah payah untuk cari walau sesuap nasi.

Terpaksa berselindung untuk mendapatkan makanan kerana takut musuh nampak.

Makan dalam ketakutan!

Kita kat sini makan sampai tak ingat dunia. Membazir!

Tak cukup dengan membazir beli makanan yang tah ape2 tah, siap buang2 lagi bila tak habis.

Isk2.. tu lah scenario masyarakat kita sekarang.

Bila ditegur, “jangan membazir.. cuba ingat orang2 yang kat Gaza tu. Nak makan kaki ayam pun tak dapat tau..” diaorang siap jawab, “kalau camtu, ko ambik la makanan ni, pos kat sana.”

Aduh.. geram pulak rasanya.. nak je sumbat pinggan nasi tu kat mulut dia.

**********************

Mari kita renung2kan..








.: PROMOSI KUIH RAYA :.

2:44 PM
'Special Oat Choclate'
kuantiti 1 balang : 50 biji
harga : RM20



'Special Crunch Almond London'
kuantiti 1 balang : 50 biji
harga : RM20


Untuk tempahan, sila hubungi saya: 0132451653

ATAU


Datang terus ke bilik saya: sumayyah E 2.4



*deposit : RM 5
*Penghantaran percuma 2 minggu sebelum raya


Read On 6 comments

..:: P.R.O.M.O.T.I.O.N ::..

4:59 PM




Tiket

Nusantara Cultural Night AIKOL FESTIVAL
menampilkan :

Teater Musical Di Pintu Taubat
Opick dan Nazrey (Raihan)

Tarikh : 6.oGOS.2009( Khamis)
Tempat : CAC, UIAM
Masa : 8.00-11.00 pm

Harga tiket :
Pelajar dan Staff UIAM : RM8
Luar UIAM : RM13

Tempahan tiket boleh didapati melalui:

Raihana : 0199012323
'Izzah : 0133198346
Fahmi :0133005862
Faiz : 0133531548

* kami mengalu-alukan sahabat-sahabat yang berminat untuk menjadi agen jualan tiket di beberapa IPTA. Boleh terus menghubungi saya di talian : 0132451653
Read On 0 comments

M.A.K.A.N

3:30 PM

Wah.. sebut pasal makan, mesti ramai yang suka makan.

Istilah mana satu yang betul? “makan untuk hidup” atau “hidup untuk makan” ataupun “makanlah selagi kita hidup”??

Heh.. tah la, terpulang la kat korang nak istilah yang mana. Yang penting, makan biar berpada, beradab, dan jgn gelojoh.

*****************************

Jom kita survey makanan yang ada kat dalam Negara dalam dunia ni..


USA


Ucuadore


Turkey


Poland


Mexico


Japan


Italy


India


Gulf


Guatimala


Australia


Great Britain


France


Egypt


China

********************

Banyak betul makanan kan? Tapi sedar tak kita bahawa ramai lagi yang kekurangan makanan.

Bersusah payah untuk cari walau sesuap nasi.

Terpaksa berselindung untuk mendapatkan makanan kerana takut musuh nampak.

Makan dalam ketakutan!

Kita kat sini makan sampai tak ingat dunia. Membazir!

Tak cukup dengan membazir beli makanan yang tah ape2 tah, siap buang2 lagi bila tak habis.

Isk2.. tu lah scenario masyarakat kita sekarang.

Bila ditegur, “jangan membazir.. cuba ingat orang2 yang kat Gaza tu. Nak makan kaki ayam pun tak dapat tau..” diaorang siap jawab, “kalau camtu, ko ambik la makanan ni, pos kat sana.”

Aduh.. geram pulak rasanya.. nak je sumbat pinggan nasi tu kat mulut dia.

**********************

Mari kita renung2kan..








Read On 0 comments
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Thursday, July 16, 2009

.: PROMOSI KUIH RAYA :.

'Special Oat Choclate'
kuantiti 1 balang : 50 biji
harga : RM20



'Special Crunch Almond London'
kuantiti 1 balang : 50 biji
harga : RM20


Untuk tempahan, sila hubungi saya: 0132451653

ATAU


Datang terus ke bilik saya: sumayyah E 2.4



*deposit : RM 5
*Penghantaran percuma 2 minggu sebelum raya


Friday, July 3, 2009

..:: P.R.O.M.O.T.I.O.N ::..




Tiket

Nusantara Cultural Night AIKOL FESTIVAL
menampilkan :

Teater Musical Di Pintu Taubat
Opick dan Nazrey (Raihan)

Tarikh : 6.oGOS.2009( Khamis)
Tempat : CAC, UIAM
Masa : 8.00-11.00 pm

Harga tiket :
Pelajar dan Staff UIAM : RM8
Luar UIAM : RM13

Tempahan tiket boleh didapati melalui:

Raihana : 0199012323
'Izzah : 0133198346
Fahmi :0133005862
Faiz : 0133531548

* kami mengalu-alukan sahabat-sahabat yang berminat untuk menjadi agen jualan tiket di beberapa IPTA. Boleh terus menghubungi saya di talian : 0132451653

M.A.K.A.N

Wah.. sebut pasal makan, mesti ramai yang suka makan.

Istilah mana satu yang betul? “makan untuk hidup” atau “hidup untuk makan” ataupun “makanlah selagi kita hidup”??

Heh.. tah la, terpulang la kat korang nak istilah yang mana. Yang penting, makan biar berpada, beradab, dan jgn gelojoh.

*****************************

Jom kita survey makanan yang ada kat dalam Negara dalam dunia ni..


USA


Ucuadore


Turkey


Poland


Mexico


Japan


Italy


India


Gulf


Guatimala


Australia


Great Britain


France


Egypt


China

********************

Banyak betul makanan kan? Tapi sedar tak kita bahawa ramai lagi yang kekurangan makanan.

Bersusah payah untuk cari walau sesuap nasi.

Terpaksa berselindung untuk mendapatkan makanan kerana takut musuh nampak.

Makan dalam ketakutan!

Kita kat sini makan sampai tak ingat dunia. Membazir!

Tak cukup dengan membazir beli makanan yang tah ape2 tah, siap buang2 lagi bila tak habis.

Isk2.. tu lah scenario masyarakat kita sekarang.

Bila ditegur, “jangan membazir.. cuba ingat orang2 yang kat Gaza tu. Nak makan kaki ayam pun tak dapat tau..” diaorang siap jawab, “kalau camtu, ko ambik la makanan ni, pos kat sana.”

Aduh.. geram pulak rasanya.. nak je sumbat pinggan nasi tu kat mulut dia.

**********************

Mari kita renung2kan..